Review: Zorannah perfume

Pozdrav svima! Danas vam pišem jedan od svojih dražih postova! Nedavno sam bila u Beogradu te sam kupila Zoranin parfem koji sam jako dugo htjela! Nažalost, parfem je dostupan samo u Srbiji te se ne može naručiti preko interneta u druge zemlje. Nisam mogla propustiti ovu priliku da ga kupim! :) Ovdje ću vam iznijeti sve dojmove o parfemu, a vi se ne zaboravite pretplatiti na blog! :)





Parfem se može kupiti u Srbiji u svim lilly i dm trgovinama. Za pakiranje od 30 ml (koje ja imam), cijena je 1499 dinara, tj. otprilike 90 kn, a za veće pakiranje od 50 ml, cijena je 1999 dinara što je oko 130 kn.





Samo pakiranje parfema mi je predivno. Bijele i rozne prugice su preslatke, a materijal kutijice je karton. Sa prednje strane se također nalazi naziv parfema - Zorannah. Parfem je izašao prije otprilike godinu dana. Jednostavno je i ženstveno. Detalje o parfemu možete saznati klikom ovdje jer je Zorana na početku svoga videa pričala malo o njemu. Odozada na pakiranju se nalaze razni podatci gdje je napravljen, rok trajanja itd.




Kada se kutijica otvori unutra se nalazi bočica sa sadržajem. Bočica je prozirna sa ugraviranim nazivom parfema, a čep je zlaćanorozne boje. Jako jednostavno i lijepo! Zorana je spomenula da je parfem namijenjen za oba spola iako nas možda pakiranje zavarava.


 Miris parfema je po vaniliji i blag je.

 Ne znam više što da kažem osim toga da mi se parfem jako sviđa i da mi je drago što ga imam! Ako ste u mogućnosti te volite parfeme ovakva tipa i mirisa, svakako ga kupite i time uvećajte svoju kolekciju parfema! Primijetila sam da dosta puta zna biti na sniženju!












ŠTO VI MISLITE O OVOME PARFEMU?



Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:



My Makeup Revolution Collection

Belgrade 2018

Dubrovnik 2018

------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1

MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

1 komentar:

  1. Obožavam vanilu pa samim tim i njen parfem koji imam i koristim svakodnevno. Pravo je puderasto vanila savršenstvo. Takođe sam napisala recenziju za njen parfem pa pročitaj ovde ako želiš. <3

    Current Trend Obsession: Straw Bags

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE