New in: essence

Pozdrav svima! Prije par dana mi je stigao preslatki paketić od essencea i odlučila sam vam ga pokazati! :) Razni noviteti su stigli, pa ako vas zanima pretplatite se na blog sa desne strane! :)




Radi se o novitetima za proljeće/ljeto 2018. Odmah su mi se svidjela pakiranja! :) essence iznova oduševljava svojim proizvodima i novitetima, a važno je to što ne testira svoje proizvode na životinjama! Od proizvoda sam dobila: paletu sjenila, tekući ruž i ruž, maskaru, naljepnicu za nokte te highlighter! 



Krenut ćemo od proizvoda koji mi se najviše svidio, a to je paleta sjenila! Radi se o MERMAID EYESHADOW BOX 03 MY SHELL IS MY CASTLE! Unutra se nalazi 10 shimmer nijansi što se ne sviđa mnogim blogericama, ali meni je ok! Ako trebam neku matt nijansu, uzmem iz druge palete. ;) Uvijek postoji nekakvo rješenje! Unutar paletice se nalaze rozne nijanse, ljubičaste, plava, zelena te zlatna. Cijena palete je oko 35 kn.


 Iduće imamo 2 proizvoda za usne, a radi se o COLOUR BOOST VINYLICIOUS tekućem ružu u nijansi 07 BITE ME IF YOU CAN i COLOUR UP! SHINE ON! ružu u nijansi 10.



Pigmentacija je odlična te se veselim koristiti ih!



Sljedeća na red nam dolazi maskara sa gumenom četkicom!


Radi se o VOLUME HERO power black maskari! Dizajn je lijep, a sadrži holo pakiranje na sebi!










Još nam je ostao highlighter! Radi se o 3D DEWYLOOK highlighteru u sticku! Nijansa je 10 DEWY IS THE NEW MATTE! Mislim da je ovo highlighter koji daje prirodan sjaj koži i jako mi se sviđa!






Za kraj su nam ostale naljepnice za nokte koje ću zasigurno isprobati! Radi se o naljepnicama koje su u obliku polumjeseca i zlatne su boje sa šljokicama preko. Radi se o MOONICURE naljepnicama u nijansi 01 HALF MOON GLAM! Dolaze u raznim veličinama i cijena im je oko 10 kn!



To bi bilo to od današnjeg posta, a ja se nadam da vam se svidio!

JESTE LI VEĆ ISPROBALE NOVITETE?


Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:


--------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1

MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE