My essence collection

Pozdrav svima! 


Danas sam vam odlučila pokazati svoju kolekciju essence šminke! :) Essence je brend koji je dostupan svima, a kvaliteta mu se iz dana u dan poboljšava! Kolekcija essence-a nije baš velika, ali ako želite mogu napisati za još neke brendove svoju kolekciju. ;) U ovome postu nisam spominjala essence kistove koje imam. Nadam se da će vam se svidjeti ovaj post i ne zaboravite se pretplatiti na blog!















Na fotografiji ispod možete vidjeti sve proizvode o kojima ću ja danas pričati te provjeriti imate li vi možda neki. ;)


Za početak ću pričati o sjenilima! Obožavam palete sjenila, ali od essence-a ih baš i nemam. Imam jednu paletu, a ostalo su mono-sjenila.




Radi se o nedavno izašloj paletici sjenila i highlightera "Be kissed my the Moon"! Dobila sam ju na poklon i jako mi se sviđa! Pigmentiranost je odlična! U paleti se nalaze 4 prekrasne nijanse sjenila i 2 nijanse highlightera, ali možete sve koristiti kao highlighter ili kao sjenilo. ;)






Zatim imam 2 mono-sjenila, ali ne koristim ih često jer više prakticiram paletice.




Radi se o matt ljubičastoj nijansi koja više nije u prodaji. Drugo mono-sjenilo je "my must haves" u nijansi 17 tiffunny! Također su pigmentirana sjenila!


Od proizvoda za lice obožavam kompaktni puder za matiranje "all about matt" kojega svi hvale! Nedavno sam kupila i ove dvije spužvice za nanošenje makeupa i također mi se sviđaju! Već duže vrijeme imam rumenilo "Blush up!" koje više nije u prodaji, ali mi se jako sviđa! Svijetlo rozne je nijanse.





Kada je bilo sniženje gdje su svi proizvodi bili po 9,90 kn, kupila sam si ovu tekuću bazu za makeup na očima. Može se koristiti i kao highlighter te sjenilo, ali meni se baš i ne sviđa. Što vi mislite?



Od proizvoda za obrve imam prozirni gel "lash&brow". Pri kraju mi je i mislim da ću kupiti još jedan takav jer je uistinu super!








Kada sam sve proizvode objasnila, možemo prijeći na proizvode za usne. Essence-ove olovke za usne su nešto najbolje što sam ja ikada vidjela! Cijena, nijanse, tekstura... Sada su malo promijenili dizajn, ali nijanse u iste ako se ne varam.



Imam ih samo dvije, ali definitivno ću povećati taj broj!

Od ruževa za usne imam tekući i matt. "Ultra last instant colour" u nijansi 11 je prekrasan ruž i dugo se zadržava na usnama!


Tekući ruž je "Matt matt matt longlasting lipgloss" u nijansi 08 "THE BIG CHILL"! Jako mi se sviđa, ali ima nedostatak jer se razmaže jako brzo.




Svi essence-ovi proizvodi su mi super osim tekućeg sjenila! Svakako bih voljela povećati svoju kolekciju pogotovo s ruževima i olovkama za usne! Više preferiram matt ruževe nego sjajne! Kakve ruževe vi više volite?







Nadam se da vam se svidio današnji post! Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:



ŠTO SE NALAZI U MOJOJ KOZMETIČKOJ TORBICI


----------------------------------------------------------------------------------------------------


INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE