LUDWIGSHAFEN 2017/2018



































Pozdrav svima! Danas vam otkrivam kako mi je bilo u 1. posjetu Njemačkoj, točnije Ludwigshafenu! Provela sam tamo tjedan dana!

Ludwigshafen je grad na Rajni, a preko puta se nalazi Mannheim. O Mannheimu ću vam detaljnije pisati o nekom od sljedećih postova. Gradovi me podsjećaju na Zagreb, ali je Zagreb definitivno čišći i prije bih živjela u Zagrebu nego u Ludwigshafenu.




U Ludwigshafenu sam par puta išla u Rhein galeriju - trgovački centar smješten odmah uz Rajnu. Ispred trgovačkog centra su napravili božićne kućice i sve ukrasili što je prekrasno za uslikati se.
Unutra se nalaze razne trgovine poput Zare, Peek & Cloppenburga, Calzedonije, Desiguala, Douglasa, Kika Milana, Pandore, Swarovski...  Jako lijepo je unutra. Detaljniji popis trgovina možete pronaći ovdje .

















Na sljedećim fotografijama možete vidjeti kako izgledati garaža na krovu Rhein galerije.
Općenito mi se jako sviđa građevina i kako izgleda izvana. Sve trgovine se zatvaraju u 20,30 h.




Ulice Ludwigshafena su standardne. Jedan dan smo išli do šetališta uz Rajnu koje je prekrasno, ali nisam baš tamo fotografirala jer sam htjela uživati u pogledu. Mogu vam pokazati fotografije kuća uz rijeku koje su baš slatke. Stanovnici su prozore ukrasili božićnim ukrasima.







Dolje na fotografijama možete vidjeti kako je izgledalo ispred Rhein galerije i iza. Šetalište uz trgovački centar je prekrasno!







Nadam se da vam se svidio današnji post! Pretplatite se na blog!

Kako ste vi proveli svoje praznike? :)

Do idućeg puta, pozdrav!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com


PROČITAJTE JOŠ:

THE BEST OF 2017



*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE